Czytam ze zrozumieniem, i dziwię się że tak dużo nakładu pracy i chęci niektórzy poświęcają kluczykowi. Przede wszystkim to nie jest system start-stop, tylko przycisk start-stop, a to duża różnica.
To moje rozwiązanie przycisku "start-stop" można zastosować w każdym BEZ WYJĄTKU samochodzie, w którym jest tradycyjna stacyjka, nawet wtedy, gdy jakiś tam KAN, czy inny wynalazek typu alarm fabryczny kodowany WAGiem będzie poprowadzony "złotymi przewodami".
To rozwiązanie zastępuje tylko styki stacyjki za pomocą przekażników, które z kolei są sterowane przyciskiem.
Kto uważnie przeczytał, to nawet napisane tam jest jak obejść imobilizer i mechaniczną blokadę kierownicy.
Kluczyk, kluczyk, taka ważna rzecz? Można obejść się bez niego, i będzie o wiele wygodniej.
Widać że Kolega Roberg niezbyt dokładnie przeczytał podany link i nie do końca zrozumiał zasadę działania tego przycisku.
Kluczyk scyzoryk w Mincie - podsumować czas
Zwiń
X
-
Enriquez, :-D Basia fajna jest, to się wie!
Marian 2, ale o czym Kolego piszesz... Ty o zupie, my o .... System start-stop to jedno, a sterowanie centralnym zamkiem to drugie. Jeśli ktoś ma akcesoryjny autoalarm, na nic się zda Twój patent...
Próbuję jakoś inaczej wyartykułować niski poziom związania Twojej wypowiedzi z tematem wątku, ale to nie ma sensu. Twój post to wypowiedź z cyklu, złamał sobie facet nogę, więc dostał skierowanie do ginekologa. Zanim pisać, to najpierw czytać ze zrozumieniem trzeba, tak mi się wydaje.
Zostaw komentarz:
-
-
ja akurat nic nie muszę robić - wystarczy, że mam kluczyk w kieszeni
Zostaw komentarz:
-
-
Czytam i czytam cały wątek o kluczyku, że też się chce komuś bawić w usprawnianie tak nie wygodnego w eksploatacji ustrojstwa jakim jest kluczyk samochodowy.
Od wielu już lat mam zamontowany przycisk "start-stop", zapomniałem dawno o wszystkich nie wygodach związanych z kluczykiem, o ciąglej obawie przed zgubieniem, wiecznym miętoleniu w ręku lub w kieszeni.
Wożę ze sobą w wiązce z kluczami do mieszkania, piwnicy i garażu tylko dorobiony kluczyk bez imobilizera w celu awaryjnego otwarcia drzwi samochodu, na wypadek, gdyby zawiódł pilot autoalarmu.
Polecam takie rozwiązanie przycisku "start-stop" przede w szystkim ze względu na wygodę.
Niema obaw, że ktoś nie powołany uruchomi samochód, przede wszystkim trzeba wiedzieć jak, no i są oczywiście dodatkowe zabezpieczenia.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez spacewalkerMiałem 2 wiązki z Golfa 6 , jeden miał koncentryk do BCM-a pod antene, a drugi nie miał. Piloty w obu chodziły tak samo, dały się kodowac itp.- od tej pory jest sobie jeden pilot otwierający dwie Skody w PL)
Spróbuję sobie przygotować antenę wg opisanego sposobu, może zwiększy to zasięg rażenia pilota poza pojazdem - chociaż, co by nie mówić, oryginalny pilot w samochodzie w wersji Miętówka ma zasięg większy, niż pilot alarmu Meta, z oryginalną anteną...
Zostaw komentarz:
-
-
Miałem 2 wiązki z Golfa 6 , jeden miał koncentryk do BCM-a pod antene, a drugi nie miał. Piloty w obu chodziły tak samo, dały się kodowac itp.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Enriquezkluczowe pytanie brzmi to nie jest "gdzie" jest antena, tylko "jaką długość" ma ten obnażony kawałek przewodu, żeby miał częstotliwość rezonansową taką jak pilot...
Jak sie radiowcy (w sensie krotkofalowcy) s....ą z ochrona eteru na 430...440MHz. Szkoda, ze nie maja wplywu na możnowładców i koncerny samochodowe, by te używały innych częstotliwości ;-)
Kod:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=529976#p6340825
Kod:http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic719314.html
Kod:http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1047359.html
Zamieszczone przez heretykNie dla mnie nadal "gdzie", bo kabla mam wybebeszonego z oryginalnej wiazkiSamochwała w kącie stała. I wciąż tak opowiadała...
Zostaw komentarz:
-
-
Nie dla mnie nadal "gdzie", bo kabla mam wybebeszonego z oryginalnej wiazki
Zostaw komentarz:
-
-
kluczowe pytanie brzmi to nie jest "gdzie" jest antena, tylko "jaką długość" ma ten obnażony kawałek przewodu, żeby miał częstotliwość rezonansową taką jak pilot...
Zostaw komentarz:
-
-
IMHO gdzie by ona nie szla wygladac bedzie tak samo - kawalek zaizolowanego przewodu podpietego do wejscia sygnalowego. Oryginalnie jest to kabel koncentryczny z zyla srodkowa podpieta do wejscia anteny, oraz ekranem podpietym do pinu masy modulu komfortu (przynajmniej w dawcy modulu do mojej O2 tak bylo - modul kupiony z fragmentami wiazki dawcy ;-) ) i potem gdzies w wiazde kabel koncentryczny musial zostac obrazny z ekranu, a zyla sygnalowa musi byc jakos rozlozona - moze w poprzek samochodu pod kokpitem?
Zostaw komentarz:
-
-
Nie pilot/bateria jest ok. Trzymajmy się tej antenyWiecie gdzie ona biegnie?
Zostaw komentarz:
-
-
U mnie przez przypadek zakodowalem pilota z pozyczonego kluczyka i:
- ruszyl bez problemow
- zasieg przy instalacji raczej niewyposazonej w antene pilotow scyzorykow (nie mam 100% pewnosci, ze instalacja elektryczna samochodu anteny nie ma) jest wiekszy od tego, co oferowal pilot akcesoryjnego alarmu Meta
- z racji miejsca zamieszkania natezenie szumu EM w eterze mam raczej duze.
Sprawdzales, czy problemem byc moze nie sa baterie pilota?
Zostaw komentarz:
-
-
Czesc,
Odgrzeje kotleta bo jednak chce założyć antenę do komfortu. Niestety otwieranie drzwi działa w bliskiej odległości... drzwi. Sprowadza sie to do tego ze jeżeli chce otworzyć bagażnik, to muszę od bagażnika podejsc do drzwi pasażera, bo inaczej nie zadziała otwieranie.
Interesuje mnie jak wygląda ta antena i gdzie jest umiejscowiona. W słupku A pasazera?
Moj modul 1K0 959 433 CP ( zamieniony z oryginalnego CN). Wiązką w samochodzie jest oryginalna z mietowki i wychodzi na to ze pin 16 jest zajęty...
Zostaw komentarz:
-
-
Chciałem odświeżyć nieco temat. Mam duży problem z zakodowaniem kluczyka.
Octavia 2
Moduł, który posiadam to 1K0 959 433 AK, klucz do tego to 753G i w żaden sposób nie mogę zakodować klucza przez VCDS'a 11.11.0.
W załączniku widać, że nie mam możliwości zakodowania ilości kluczy.
Jak wchodze 46-10-01 w nie obsługiwane,
Gdy wchodze w 46-08-3 (bloki pomiarowe) not oper.
Przywracanie ustawień fabrycznych nic nie daje.
Poniżej screeny z vcds.
Szukałem rozwiązania wiele godzin,przeszukałem fora,ale nie znalazłem odpowiedzi.
Proszę o pomoc.
[ Dodano: Pon 17 Lis, 14 13:21 ]
Czyżby nikt się nie spotkał z takim stanem rzeczy ??
Nikt nie pomoże ?? :?:
Zostaw komentarz:
-
-
Jedziesz do KEy_makera na kodowanie. Jak zakoduje - bingo, jak sie nie da, to 2nd hand
Zostaw komentarz:
-
-
Re: Scyzoryk
Zamieszczone przez spacewalkerZamieszczone przez madx32Panbowie,
ps. mój moduł kierownicy to CP, Moduł CE to 87 H
jak klucze sa zafoliowane jako fabryczny komplet z zamkiem drzwi itp to jest szansa ze Skoda je dopisze bo byc moze jest NOWy, jak to zestaw z auta testowego po nawet 1km to nie jest NOWY , mimo ze wyglada jak nowy, kluczyk jest 2nd hand i juz zakodowany.
Zostaw komentarz:
-
-
Re: Scyzoryk
Zamieszczone przez madx32Panbowie,
ps. mój moduł kierownicy to CP, Moduł CE to 87 H
jak klucze sa zafoliowane jako fabryczny komplet z zamkiem drzwi itp to jest szansa ze Skoda je dopisze bo byc moze jest NOWy, jak to zestaw z auta testowego po nawet 1km to nie jest NOWY , mimo ze wyglada jak nowy, kluczyk jest 2nd hand i juz zakodowany.
Zostaw komentarz:
-
-
Scyzoryk
Panbowie,
Mam pytanie.
Mam gostka, który moze mi sprzedać 2 nowe kluczyki scyzoryki razem ze stacyjką za 180 zł.
Czy w takim przypadku aby zakodowac kluczyki tez musze transpondery wymieniac ??
Gosciu ma ten swistek z kodem pin (plastikowy).
Prosze o opinie.
ps. mój moduł kierownicy to CP, Moduł CE to 87 H
Zostaw komentarz:
-
-
Witam serdecznie.
Jestem po instalacji scyzoryka. Nie zaprogramowałem Jeszcze immo, ale sama instalacja modułu kodowanie to jakieś 10 minut roboty.
Napisze jeszcze raz dane:
Pacjent to O2 Mint produkcja 04.2008 Elektryczne szyby przod.
Oryginalny moduł jaki byl zainstalowany to: 1K0959433CN
Przetestowałem działanie zarówno modułem 1K0959433AK oraz 1K0959433CP. Oba po odpowiednim kodowaniu działały bez problemu z kluczykiem 753G.
Ciekawostka modul CN ma 1 gniazdo wolne, Moduly CP oraz AK sa wieksze i 2 gniazda pozostaja wolne.
Zostawiłem sobie CP, teraz zastanawiam się tylko nad instalacja anteny. Choć jeżeli dobrze widziałem to u mnie pin 16 w brązowej kostce był już zajęty?
Zostaw komentarz:
-
-
Porównaj wtyczki z CN z innymi i zobaczysz co obsługują .
Zostaw komentarz:
-
-
U mnie fabrycznie by modul 1k0959433CN, jednak u nas na forum dostalem informaje ze modul BT jest do elektrycznych szyb przod i tyl natomaist CP dla elektrycznycch przod tak jak u mnie.
Tutaj link do watku:
Moglby to ktos potwierdzic? Moj fabryczny modul mial tylko 4 wtyczki a ten AK i CP maja 5 wtyczek. BT za to wyglada podobnie jak moj fabryczny... Niech mnie ktos oswieci bo juz zupelnie sie poplatalem.
Zostaw komentarz:
-
-
No ale krańcówki z tyłu musisz jakoś obsłużyć, a one idą (jak nie ma elektryki) do modułu komfortu dlatego bezpośrednio, dlatego 4 TUERER jest do tego auta
jak byś miał elektrykę z tylu, to krańcówki drzwi idą do sterownika drzwi.
Zostaw komentarz:
-
-
Dobrze w takim razie czy sterownik 1K0959433CP podejdzie?
Sterownik wyprodukowany w 04.2008 tak samo jak samochod. Napis na nim również 4 Tuerer
ale samochod ma elektryczne szyby tylko z przodu.
Moze ktos majacy minta z 2008 (MY2008) majacy tyko przednie elektryczne szyby i pilota do centralnego podpatrzy jaki ma zestaw: sterownik/kluczyk ? bede wdzieczny
Zostaw komentarz:
-
-
Moduł AK /CP 4 Tuerer to stary moduł do sterowników drzwi 1 i chyba drugiej generacji (nie jestem pewien co do drugiej - najprościej wygooglac autoscan z takim modułem i zobaczyć sterowniki drzwi.
Do tych modułów 753G pilot lub starsze
W zaleznosci od konfiguracji auta jak i sterowników zastosowanych w aucie mozna zainstalowac moduł 2 TUERER (moduł ma mniej wtyczek , np moduł BT)
TYLNE w tej konfiguracji obsługiwane są przez przednie sterowniki w drzwiach po LIN
Piloty 753N sa odpowiednie lub 3T0 nowego typu
Sterowniki drzwi GEN3 na 100%, nie jestem pewien czy drugiej tez.
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: